torsdag, juli 24, 2008

Vaken (igen).

Är det nu jag ska säga Godmorgon (på riktigt)?
Äsch, nu är jag iaf vaken (igen) och har precis ätit mat. Har även smsat med Jenny och hon ska åka till Tallin i helgen med Ann-Marie och en till tjej så hon ska inte åka med mig till Stockholm. Har även smsat med Jenni och hon vill att jag kommer dit i morgon och stannar till Söndag. Så jag ska prata lite med mamma när hon kommer hem sen om hur jag ska göra m.m
Sen nu på Tisdag som kommer måste jag också ha pengar för då ska jag ÄNTLIGEN få åka till Åland som jag längtat efter så länge. Så om det blir Stockholm i helgen blir det inte mycket att slösa där för jag ska köpa massa nya piercingsmycken i Åland.
Nu ska jag kolla mailen och läsa bloggar, sen lägga mig i solen tills mamma kommer hem. Hörs snart igen solstrålar!

Inga kommentarer: