torsdag, juli 10, 2008

2 blir 1 tillsammans.

Fast inte när det gäller dom där två små bröderna längst ner till höger! Vist är dom gulliga?
Det är nämligen så att min mamma har bakat bröd. Vart jättegott faktiskt, så har nyss suttit ute på altanen och ätit bröd och druckit hallon/blåbär saft.
Nu tänkte jag blåsa håret lite och sen platta ner det och fixa mig. Sen sa jag och mamma åka förbi mormor och hennes gubbe med lite bröd och sen åka vidare till syrran för att hämta hennes nyckel för hon och Andreas ska till stugan i Finland på Måndag så jag och mamma ska se efter hennes blommor. När jag kommer hem därifrån vet jag inte vad som händer riktigt.
Vet iaf att jag ska träffa GusstN och Jenny senare efter 20 tiden för vi ska planera helgen och lite framöver vad vi ska göra i sommar. Blir väl en heldag i Furuvik eller åka till Lisseberg i Göteborg och sova på hotell en helg, Åka kryssning med DillaN och Tommy, Borgvattnet eller Roxby och övernatta och i Augusti kanske det blir Egypten. Mer om dom planerna när jag vet.
Vi hörs när jag kommer hem igen!

Inga kommentarer: