söndag, juli 06, 2008

Sovdags snart!

Sorry om jag inte bloggat så mycket fast jag lovat, men det blir så när man är ute på äventyr istället för att sitta hemma framför datorn. Men i morgon är det ny vecka och en det händer massa saker i morgon och hela veckan. Så nu lovar jag er massa bilder och mycket inlägg att läsa hela veckan.
I morgon ska jag börja med en sak också, det ska ni få veta mer om i morgon. För nu ska jag sova, ska upp i tid. Vill inte sova bort hela dagarna. Blir att sola hela eftermiddagen om det är fint väder, men då tar jag med datorn ut såklart på studsmattan där jag solar. Godnatt på er!
Justja, ni kommer ihåg bilden jag la upp för några dagar sedan som var vit med svarta linjer som Peter håller på och gör, han ritar av mig. Såhär långt har han kommit nu. Vist är han duktig? <3

Inga kommentarer: