torsdag, juli 24, 2008

Stockholm 25/7 - 27/7-08

Nu har jag packat klart min väska, plockat fram det jag ska ha på mig i morgon och ska snart platta håret så jag har det gjort. Sen blir det att ringa och prata med min älskling en massa sen försöka sova, tror inte det blir så mycket sömn för jag kommer vara pirrig över min första resa själv till Stockholm, men har ju vart där några gånger men iaf.
Ska upp vid 5,30 tiden i morgonbitti och äta frukost och sedan åka iväg, är framme vid Stockholm före 12, Då kommer Jenni och möter mig så ska vi springa i stan hela dagen, det visar sig vad som händer på kvällen och på Lördag men jag och Richard (brorsan) åker hem tillsammans på Söndag för han är hos sin pappa i Stockholm. Är hemma vid 23 tiden på Söndagkväll så det blir inget bloggande då, så vi hörs på måndag (28/7).

Nu ska jag ha en jättetrevlig helg med Jenni, hoppas ni också kommer ha en bra helg. Kommer bli jobbigt att vara utan min älskling mer än vanligt, men man lär ju lära sig någon gång Jag älskar dig massa skrutt, du är mitt allt här i världen. Alltid vi!
Hejdå Hofors, HEJ STOCKHOLM!!

Inga kommentarer: