måndag, juli 21, 2008

100dagar av mitt bästa liv<3


Du ska bara veta hur många gånger jag tänker att hur kan jag ha sån tur att du är just min Ibland när jag sitter och kollar på dig så vill jag bara krama å pussa dig så jag inte vet vart jag ska ta vägen,du är de bästa som någonsin har hänt mig! Det är som att gud skapade dig för att jag skulle älska dig och att jag alltid ska stå vid din sida,många som säger såhär som jag kommer säga nu men jag har aldrig sagt så eller kännt såför någon annan men jag vet att jag vill vara med dig föralltid så har jag aldrig kännt eller nåt förut och jag vet att jag vill vad som än händer och om allt går som jag har tänkt så bryr jag mig inte om va folk säger fören vacker dag tänker jag gifta mig med dig och de kommer vara den bästa dagen i mitt liv och mitt bästa beslut som jag gjort någonsin,
men ibland undrar jag om jag drömmer eller om du verkligen är min? och varför just mig?om du väljer att stanna med mig så gör du mig den lyckligaste som någonsin kommer vandra på jorden,jag har sökt efter just dig i hela mitt liv och jag är glad att jag hittade dit innandet var för sent,jag älskar verkligen dig och kommmer alltid att älska dig å behandla dig påde bästa möjliga sättet
de enda jag ser när jag stänger mina ögon är dig
de enda jag tänker på när jag tänker är dig
de enda jag drömmer är om är dig
den enda jag aldrig kommer lämna är dig
den enda jag nånsin kommer älska är dig
jag skulle kunna skriva massa mer men du ska orka läsa också =)
de jag vill säga nu är att....

DU och JAG + våra små gullepluttar<3


JAG ÄLSKAR DIG SANIDE KORSCHECK OCH KOMMER ALLTID ATT GÖRA DET VAD SOM ÄN HÄNDER<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer: