tisdag, juli 01, 2008

PLANER!

Jag har lite planer som kanske skulle fungera!
Här i Hofors finns det ingen resebyrå, Hoforsfolket är ett resande folk. Så vad skulle inte vara bättre än att öppna ett eget företag? En resebyrå.
Först och främst lär man prata med dom som sitter på kommunen för att dom ska kolla upp om det skulle funka. Sedan planera vidare.
Vad tror ni om iden? Jag tycker om att drömma om olika saker jag skulle vilja göra. Men helst vill jag ifrån Hofors så fort jag kan. Men det finns saker jag måste fixa här innan jag kan försvinna för gott. Fast till Jul kommer man ju hem till familjen.

Som många gör, eller dom flesta har gjort det iaf. Dom har flyttat iväg som unga och sedan när dom kommer upp i åldern då det är dags att skaffa familj om dom inte redan gjort det, så flyttar dom tillbaka till sitt barnsamhälle Hofors.
UNDRA OM JAG KOMMER GÖRA DET?

Inga kommentarer: