torsdag, april 01, 2010

100401

Godkväll! Idag är det 1 April och jag lovade att
uppdatera en massa idag men det har inte blitt
så för jag har haft fullt upp sen jag vaknade 07:30 i morse. Gick upp kl 04:00 med Tobias men sen somnade jag om en stund när han drog vid 5 tiden.

Väl uppe i morse tog jag mig en dusch och fixade mig och kl 09:00 hämtade jag upp Ann-sofie så åkte vi till Falun och sprang runt halva stan för hon skulle in på systemet och dom hade vist flyttat. Sen åkte vi vidare till kupolen och sprang runt där hela förmiddagen. Var hemma runt 14:00 och då åkte jag hem en vända och dammtorkade och diskade, sen åkt jag och hämtade Tobias vid bussen och sen drog vi till mamma och pappa och var där, Alice är kvar där och ska sova där inatt. Nu hela kvällen har vi spenderat uppe hos min bror A och hans fina flickvän, har lockat hennes hår (samma locktång som jag användt på bilder här brevid).
Åkte runt några varv på bruket nu för det är Folkan ikväll och mycket folk är hemma nu under påsk.

Nu är vi hemma och jag har bäddat rent i sängen. Ska kolla lite på TV nu sen lägga oss. Är riktigt trött och i morgon ska vi soooooooooooova ut hela förmiddagen, ska bli helt underbart skönt. Hörs i morgon, ha en fin kväll alla.. Det lilla som är kvar av den.. Eller natten är ung som man brukar säga..

En sak till bara... Någon som har lurats idag då? April April din dumma sill.... Själv har jag INTE blitt lurad, hehe! Och en sista sak, bara vi som haft spöregn hela dagen? Fyfan alltså för vädret.

Inga kommentarer: