lördag, april 10, 2010

HÄRLIG KVÄLL

GUUUUUD vilken härlig kväll det varit. Solen kom ju fram efter en riktigt molning och ruskigt väder idag. Perfekt grillväder, nu är det dock ganska kallt men vi sitter här hemma hos mamma och pappa med tända ljus och snackar och skrattar så magen värker.

Maten var jättegod, första grillningen i år och mer blir det..mycket mer! Efter maten och en god äppelpaj med vaniljsås så åkte jag och hämtade Rainer (min farbror) och hans tjej Ingrid. Brorsan Andrej och älsklingen åkte hem till bror en vända. Väl här hemma sitter alla och dricker och har roligt, jag och Cicci dricker inget såklart för jag ska hämta min kusin sen så hon kommer hem och skjutsa hem farbror och dom senare också, blir nog sent. Lilla Alice ligger och sover nu stackarn, min lilla bebis.

Nu ska jag fortsätta umgås med mina nära och kära, natten är ung.. Blir nog uppe mååånga timmar till. Men här har ni lite bilder iallafall!

Älsklingen och lilla Alice.
Tobias kom och tog kort, viste ingenting så såg förjävlig ut.
Dukat för mat
Grillet i högsta hugg
Pappa och hans tvillingbrorsa
Glasögonen är dock för skämt
Tobias och brillorna, haha.
Morfars , hehe!

1 kommentar:

L sa...

Åh tack vad du är go, det värmer verkligen och jag kan verkligen säga detsamma till dig!! :)