söndag, april 25, 2010

TREVLIG KVÄLL TILL SLUT

Åh nu börjar jag bli riktigt trött i huvudet. Har inte ätit idag heller förutom frukosten så min mage kurrar en aning, men ja håller mig till lunch i morgon för jag ska sova ut ordentligt i morgon jag kan lova. Fast vi inte har någon persiänn, snöret där i har gått sönder, lika så i vardagsrummet och det är INTE VI som haft sönder det utan det var så när vi flyttade hit, ska göra en felanmälan på det till Hofors Hus på Måndag så får vi väl se om vi lär köpa nya och sätta i eller hur det blir, jaja..

Från ett till ett annat. Denna kväll vart väl trevlig till slut ändå. Tobias har pangat på datorn och jag har snackat lite med min kompis Jesper från Gävle som jag kännt i över 8 år. Han är en av mina allra bästa vänner som ALLTID ställer upp för mig. Synd bara att hans flickvän blev sur för att vi skrev lite på msn, tråkigt tråkigt för hon är verkligen en fin tjej och jag är glad att han träffat en tjej som verkar vettig.

Nee nu ska jag lägga mig, godnatt!

Jag, Elin och Jesper för 1,5 år sedan en kväll hos honom!

Inga kommentarer: