torsdag, april 22, 2010

100422

Hallå! Gud så skönt det var idag att sova ut. Gick ju upp med Tobias kl 04.00 i morse och han fick pannkakor till frukost, lyxigt eller hur? Sen gick han till bussen och åkte till praktiken runt 05:00 tiden så då gick jag och la mig och vaknade inte förns runt 10 tiden.

Har inte hunnit gjort så mycket, har kollat på tv lite och ätit frukost, havregrynsgröt. Man klarar sig en hel dag om man äter en rejäl frukost och jag åt ju ganska sent (10:30) så kommer vara mätt tills ikväll då det blir Tacos. Nu ska jag skicka iväg ett sms till Nilla som snart ska föda, hoppas allt kommer gå bra för henne, min gumma det! Sen ska jag slänga i en mörk tvätt i maskinen och vika undan det som torkat under natten.

Hörs om ett tag då jag har lite frågor till er..

1 kommentar:

Caroline sa...

Jag sa inte att jag inte hade någon lust att ses utan att jag inte hade något lust att åka till Valbo för att alla mina pengar går till viktigare saker just nu ..