lördag, april 17, 2010

GRÅ DAG

En riktigt jävla grå dag är det idag, regnigt, kallt och fyfan vilket väder. Är helt jävla grått här inne också men nu börjar det kännas som en lättnad, inge mer smällar. TACK!

Nu ska jag försöka fixa en grej sen lämna Alice hos mamma och pappa för jag lär storstäda här hemma, det stinker öl överallt. Golven, möblerna och fyfan vad jag mår illa, känns som jag ska spy vilken sekund som helst. Sen är man sjuk också, världens halsont, hostar som en idiot, hatar att bli smittad, förkyld är man också!

Sen en sak till, tror jag ska sätta lösenord på bloggen för att kunna skriva exakt som jag känner, vill m.m

3 kommentarer:

L sa...

Äääh, skit i lösenord och skriv vad du vill ändå, det gör då jag iaf!!

Jag pluggar upp mina gymnasiebetyg, jag är egentligen klar nu men jag samlar poäng lixom, tråkigt när det blir stressigt som det är nu men annars är det fasen helt okej!
Ett bra alternativ nu när det är typ omöjligt att få jobb!

Näe fan jag bor i Hofors, kommer inte iväg än på ett tag verkar det som fast jag vill flytta, men flyttar jag nu så är det ett ganska ensamt öde som väntar mig, svårt att knyta nya kontakter utan jobb osv när jag ju pluggar hemma!
Och så blev jag ju kär också och han är bosatt i sandviken :)
Kanske tar mig dit då, iaf :D
Men just nu funkar det bra att vara granne med rapido ;D

L sa...

Ja blogspot är knas idag, blev lika för mig!!

Men du, vafan, jag pluggar ju hemma, på distans lixom, gör det du med!!
Man behöver inte träffa en jävel och kan plugga när man vill på dygnet :D

Sista ansökningsdagen är den första maj, gå till björkhagsskolan och snacka med deras vux-syo (syv, fan vet hur det stavas, /care du fattar :D) så väljer du nå ämnen som du tycker kan vara kul!
Hon är där på måndagar och tisdagar.

50 p är ju ingenting, men du skulle lätt palla att läsa heltid en termin det garanterar jag! det finns ju roliga ämnen att läsa!
Man får plugga vad man vill :D

Fatta vad skönt att ha hösten planerad med något att göra lixom.

Ja men vafan klart vi ska haka ihop någon kväll :D tycker jag absolut!! tar max två minuter att gå mellan oss :D

L sa...

ja men gör det! :D

ja alltså du kan läsa precis vad du vill/behöver!
pengar får man från csn, man kan antingen bara få bidrag eller också låna pengar, jag lånar också och får typ 8000 i månaden, ingen supersumma kanske men vafan!
Sen ska allt ju betalas tillbaka också när man lånar men jag ser ingen bättre grej att lägga pengar på egentligen än utb!

du kan fortsätta vara med på miroi och allt OM du vill, men pluggar du heltid och får pengar från csn.. mja, jag skulle skippa den där grejen då!

det är ljuvligt att ha något att göra och slippa arbetsförmedlingen och allt därtill nu när det ändå inte går att få jobb!

och det känns bra som fan att bli smartis ;)

hon kommer att säga att du behöver dina gymnasiebetyg och ett personbevis också, så det kan du ju börja knåpa på och fixa fram om du vill :)
personbevisgrejen kan man beställa från internet så kommer det hem, det ska jag göra nu!