fredag, april 30, 2010

VALBORGSMÄSSOAFTON

Tack för era kommentarer, jag har bestämt mig för att hon får gå såhär nu typ i 1 vecka som det tar innan det går över. För det är inte bra att para nu när det är första gången och löper plus att hon är fortfarande en liten kattunge själv. Så om hon löper var annan månad/varje månad eller hur ofta det nu är så tänker jag låta henne bli 1 år innan vi skaffar bebisar på henne. Så inge p-piller ska hon äta heller eftersom hon ändå inte kan bli mer barn då vi inte har någon hankatt åt henne. Så är det med den saken, hehe!

Idag är det ju Valborgsmässoafton och jag har precis städat klart här hemma. Ska duscha och fixa mig nu sen åka och hämta Tobias vid bussen så ska vi handla lite. Sen ner till mamma och pappa dit min bror och hans familj kommer. Ikväll blir det grillning där nere och massa trevlig sällskap. Vi ska gå ner till sjön där och kolla på brasan ikväll och istället för fyrverkerier så ska dom släppa upp sånna där brinnande lyktor i luften, det ska bli häftigt att se på!

Detta kommer bli en riktig trevlig kväll. Jag kommer ta med mig kameran och uppdatera hos mamma och pappa hela dagen och kvällen, så hoppas ni följer med på min dag!

Säger ni majkase eller majbrasa?
Hoforsbo som man är så har jag alltid sagt majkase!

Inga kommentarer: