torsdag, april 22, 2010

DRÖMMER

Jag och Tobias har suttit och kollat lite på resor nu och fan vad vi vill bort. Om varken han eller jag får sommarjobb kommer vi aldrig komma iväg utomlands när han har höstlov. Jag vill så gärna åka iväg med honom själv och han vill utomlands för han har aldrig flygt flygplan min lilla älsklingskruttgurka. Och det vi verkligen inte tänker ta är lån för att åka utomlands, får då står man där sen och inte kan betala tillbaka. Sen har jag redan "lån" på våra soffor hemma på över 5 lakan som jag betalar på. Mamma och pappa har ju betalat så mycket så man kan inte låna mer av dom heller.

Hur som helst så kommer vi aldrig komma iväg, fan vad jag vill ha jobb. Har sökt 2 stycken idag och får väl svar sen att dom redan anställt någon, som dom andra skrivit. Sen har jag planer på att börja plugga igen men då måste jag skriva ut mig från allt som har med Arbetsförmedlingen och göra och då kommer jag få mindre pengar än vad jag får nu så då kommer vi knappt kunna leva. Och andra sidan ser jag det som ett steg närmare jobb om man har mer kött på benen inom det man söker, om jag pluggar dvs.

Blää vad mycket tankar jag har i huvudet nu. Förresten så nästa helg på Söndagen, den 2/5 firar jag och Tobias 1 år tillsammans, 6 månader förlovade och sambos. Då ska vi försöka ta oss råd att gå ut och äta på Kina, men vi får väl se.


Älskling, jag hoppas att jag en dag ska kunna ta med dig på en mysig
resa med vackra långa stränder att bada i, promenader i solnedgången
och mysiga middagar. Jag älskar dig så mycket Tobias, finns inte ord till
hur mycket du betyder för mig. Du är mitt allt! <3

1 kommentar:

Caroline sa...

Ja, det är den. (:
Vi får se, kan höras imorgon.