lördag, april 03, 2010

TRÖTT

Fyfan vad jag är trött! Kan verkligen inte sova. Var ut och tog lite frisk luft nyss men det blev inge bättre. Min handled domnar bort helt ända upp till armbågen, varenda jävla sekund och det är mest på nätterna. Fingrarna känner man knappt av alls, tröttnat som fan på detta..

Hela tiden knakar och knäcker det i handleden så jag skriker rakt ut för det gör så ont. Och det där skydder jag har är så klumpigt och jobbigt att ha på sig. Doktorn ringde förra veckan och bad mig ha det när jag sover också men usch vad jobbigt. Har det på mig när jag kör bil, städar och alling. Hatar den här jävla värken i handleden hela tiden. Bara man skriver lite på tagenterna känns det som jag vill gå och ta en ipren för att lindra smärtan.

Tänker inte sova något inatt, kommer ändå aldrig gå så jag tänker söka en massa jävla jobb nu.

Inga kommentarer: