torsdag, april 29, 2010

HOME SWEET HOME

Godkväll! Jag orkar inte sitta vid datorn så detta blir ett kort inlägg.

Efter 3,5 timmes trevlig sällskap och minst 200 blonda fina slingor i hela Annsos bruna hår så var jag hemma och tog mig en dusch sen hämtade mamma mig direkt när jag knappt var klar, besiktade hennes bil i Sandviken och tog med Tobias från skolan. Åkte till Valbo där vi fikade på Ikea och köpte småsaker, sen blev det en runda inne i köpcentret också, leggings, smink och 10 kg kattsand fick jag med mig hem.

Väl hemma gjorde jag och Tobias egen pizza, mumsigt så gott. Nu spelar han och jag sitter här, ska vika och hänga undan tvätten som är torr sen lägga mig. Är så ruskigt trött så mina ögon åker ihop och klockan är inte ens 21:00.

I morgon är det Sista April, mycket roligt som kommer hända då! Mer om det i morgon. Och bilder på Annsos hår glömde jag ta, men det blev tjusigt som fasiken.

Tobias la sig och vilade inne på Ikea..
Han drömde sig väl bort till en solstol i Egypten, fattades bara en drink i handen.
Pizzan innan vi stoppa in den i ugnen.
Vi gjorde hälften tacoköttfärs blandat med lite gräddfil,
ost, lök och ägg uppepå.
Sen andra halvan med skinka, ost, banan, curry och jordnötter.
FÄRDIG!
Hur gott som helst, skar upp massa bitar och satt och mumsade i oss.
Nu finns det frukost till i morgon sa Tobias när halva pizzan var kvar, haha!

I morgon önskar jag att jag hade en systemkamera för att fota en grej, men tyvär inte. Men lovar att uppdatera bättre!

GODNATT!




1 kommentar:

edfa sa...

Visst är det gott med banan på pizza? ääälskar det! :)