lördag, april 17, 2010

JAG VILL

Fan vad jag vill mycket, men vem skulle inte vilja ligga i en bubbelpool nu, dricka nån god drink och bara koppla av, sen ha ansiktmask, kroppspeeling, fotbad, sova på hotell och äta gott?

Jag sitter och drömmer mig bort.. Men det längsta inom spa jag kommer är väl att kleta på en ansiktsmask från DollarStore som jag har hemma och ta sig en dusch. Hehe, tråkigt men sant. Äckigt dåligt väder ute nu också, det spöregnar och blåser så in i helvete, det gör ont att gå ute nu. Kusligt väder att vara ensam hemma i, vill ha sällskap men får vänta några timmar. Och jag vill helst inte ut och åka bil heller men måste väl senare, tråkigt att åka i detta blås och regnväder till Sandviken och hämta Tobias sen. Bara man inte åker ner i diket, helt kolsvart ute också och klockan är inte ens 16:00.

Nu ska jag ta mig en låååååååååång dusch och lyssna på The Baseballs, dom är riktigt bra tycker jag. Någon som har tips på någon bra film och sen något gott man kan äta ikväll? Shit nu blåser taket av snart, hela husen bara skakar ju fan! Det haglar som fan nu ute, det bara smattrar på marken och bilarna här utanför, shit sjukt väder.

LISA, är det samma väder några hus bort? haha!


1 kommentar:

L sa...

hahah jaaa det är ju det!!
men jag har fönstret öppet ändå och leker sommar ;)