fredag, april 23, 2010

CITYGROSS

Si sådär ja, nu har vi precis kommit hem och packat upp våra 5 påsar med mat och annat som vi handlat på Citygross, dock blev det inte så mycket mat men nu är pengarna helt slut så detta får vi leva på tills den 25e nästa månad, handlade mat för 800 kr nästan så allt har vi lite hemma, men men.

Dock måste jag iväg i morgon och köpa hem folie, kattsand och duschtvål. Skulle egentligen behöva köpa foppatofflor till Tobias, så jäkla skönt att ha på sommaren. Sen leggings och ett linne till mig själv, men det får bli närmare sommaren, man tager vad man hager som man brukar säga.

Nu ska jag komma på något vi ska äta till middag, har ju som sagt lite saker hemma nu men ändå lika svårt, plus att karln säger ju inte vad han vill ha heller. Man får alltid ett svar som lyder "jag vet inte.. Välj du.." Sen när man gör något säger den "fan jag ville ju ha det där ju.. så äter dom 3 tuggor." TACKSAM för 5 öre! Nu ska jag sluta gnälla, vi hörs om ett tag..

Älskar verkligen citygross.
Färskt av allt, billigt och jäkligt stor och fin affär.
Vi åker till Falun och handlar jämt för det är närmast.

1 kommentar:

Caroline sa...

Lite sent för middagstips nu men du kom nog på nåt bra själv.