onsdag, april 14, 2010

100414

Godmorgon! Fyfan vilken jävla svinig natt det vart. Tobias har legat och hostat sönder hela sovrummet, nyst rakt ut utan att gått och snytit sig och legat och svettas hela natten. Vaknade upp nu och har världens jävla förkylning, halsen bränner och helt uppsvälld, har feber och mår piss. JAG KOMMER INTE KUNNA KONCENTRERA MIG IDAG PÅ ATT SÖKA JOBB OCH RINGA RUNT MASSA SAMTAL! Sen blir det inte bättre av att karln i huset gör mig irriterad hela tiden med att äckla sig som jag inte tänker skriva här för jag vill inte att ni ska spy.

Jävla pissdag och det suger verkligen att inte ha ett jävla öre, och ännu jobbigare är det att bråka om pengar jämt här hemma också. Plus att vi satt på oss ännu mer kostnader, hemförsäkring, Internet, tv-kanaler m.m som inte ens är viktigt. Står även och betalar för 2 internet, mitt mobila sen det vi har i lägenheten.

Denna sommar ser jag INTE fram emot, låt det bli en KALL och slaskig jävla vinter så jag kan ligga i ide hela jävla tiden och inte behöva sätta min fot utanför dörren. Roligt att inte ha en jävla krono att göra något för i sommar, vi kommer inte kunna tanka bilen för att åka iväg en vända till någon sjö eller något, vi kommer inte ha en krono till något så det vi kommer göra är att sitta hemma inomhus och bråka hela sommaren om att vi inte har pengar, roligt? JÄVLIGT.

Har inge lust och skriva mer nu, rolig morgon man har då. Plus att vår fina och dyra keramikmugg till tandborstarna som vi fick av mamma har ju en viss haft sönder också! HA EN BRA DAG ALLA!


Inga kommentarer: