lördag, april 10, 2010

GRILLKVÄLL

Sisådär ja. Jag och Tobias har duschat och fixat oss, sötnosen har på sig en skjorta så han är såå fin så. MIN PRINS! Själv har jag svarta leggins, vit klänning med svart över bysten och axelbanden. Ni får se bild senare!

Ska väl stänga av TV-n och sånt här hemma och diska undan från frukosten (om jag inte gör det när jag kommer hem) sen ska vi åka ner mot mamma och pappa, lilla Alice följer med självklart. Hon älskar att vara hos mamma och pappa för det finns så mycket att springa på och leka med deras 2 katter. Ska bli riktigt mysigt och gott med grillmat, årets första grillning för mig och Tobias. Förutom när vi köpte engångsgrill och drog iväg med lite folk och grillade korv m. bröd då, haha!

Tänkte visa er en bild jag hittade på google när jag läste lite om piercingar. Jag älskar piercingar och tatueringar men detta var då HELT för mycket för min smak, inte sant?


Inga kommentarer: