söndag, april 18, 2010

100418

Godmorgon! Vill ni veta en sak.. Om min morgon börjar dåligt, t ex blir väckt och det är massa stress hit och dit så blir hela min dag förstörd. Idag lyser solen ute och det är varmt och skönt men vaknade av att Tobias blödde näsblod som han gjort varje morgon och på dagarna i över 1 vecka, han hostar och sväljer blodet, så jävla äckligt.

Jag har blitt smittad så hostar som en idiot och kan knappt andas med min förkylda näsa, men blör då ingenting iallafall från näsan. Han får kolla upp det där för jag tänker fan inte sova med någon som väcker en var 15e minut hela nätterna av världens hostattacker rakt i ansiktet på en, jag har inte tid att vara sjuk för får inte en krona från försäkringskassan då, helvetes skit. Vi som har tillräckligt med problem med pengarna!

Jag skulle tvätta idag men orkar inte höra maskinhelvete, så tvättar i morgon när han är i skolan. Alltid lika skönt att vara ensam hemma!

Inga kommentarer: