fredag, april 16, 2010

HAHAH

Fan vad jag blir irriterad, först sol sen regn, sen sol, sen snö, sen sol, sen hagel. HAHA! Sjuka jävla väder ute alltså.. Plus att det är Orken i helgen, jävla massa folk på Hoforshallen, så är det folkan så antagligen blir det fullt röj i huset i helgen. Sen tar dom jävlarna upp alla platser på parkeringen PLUS att dom tar och ställer sig bakom bilarna längst efter garagen här ute, hur fan ska folk komma ut med bilarna från garaget hade dom tänkt?
Troligtvis inte Hoforsbor som gjort det!

Hmm.. något mer jag ska gnälla över? Denna dag blir skit, det är ju en sak som är klar och nu lär jag fan städa hela lägenheten,hatar verkligen att ha allting svart, allt damm syns direkt och det är så jävla drygt.

Nu har ni något att kommentera om, fuckers!

1 kommentar:

L sa...

haha, förlåt för att jag skrattar men jag känner verkligen igen mig i det du skriver, känner känslan lixom..