torsdag, april 15, 2010

100415

Godmorgon! Idag sov jag länge, men det kan bero på vilken skitnatt det vart här hemma. Somnade inte förns 05:00.

Iallafall så jag har ätit frukost precis, det är godare än att ställa sig och laga mat nu vid lunch. Ska diska undan lite strax sen hoppa in i duschen men först ska jag koka potatis för idag ska jag göra hemmagjord tysk potatissallad. Egentligen skulle jag kokt potatis igår men blev aldrig av.

Det man vaknade av idag var ju inte allt för trevligt heller, dom vita jävla skrikhalsarna har kommit nu. Fan vad dom flyger omkring och skriker dom jävlarna. Jag och kusinen snackade om fiskmåsar igår, hon sa att det var jävligt mycket här där jag bor. Skulle aldrig pratat om dom, då kanske dom inte kommit. Men det spelar ingen roll för förr eller senare så är dom ju här. Ska jaga deras äckliga små håriga ungar i sommar, haha! Så ska jag skjuta dom jävlarna när dom anfallar.

Vist har jag vilda fantasier? haha!

1 kommentar:

Caroline sa...

Jo, kommer säker miljoner bilder på bloggen sen! En katt är dräktig mellan 61 - 69 dygn.