lördag, april 17, 2010

SKÖNT

Förstår ni hur skönt detta var med lite hemmaspa?

Jag kletade på ansiktsmask med peeling "grus" i som doftar gräddkola och la mig i sängen och bara låg där i typ 15 minuter. Sen tog jag mig en varm och lång dusch, det blir sån skön ånga i vår dusch när vi har duschdörrar, gjorde peeling på hela kroppen, hårinpackning och duschade med Jordgubbstvål, jordgubbsolja och nu har jag smörjt mig med jordgubbslotion. Hela jag doftar gudomligt.

Nu har jag hoppat i mjukisbyxor och ett linne, ska snart ringa Tobias och fråga vad han vill ha för kvällsmat.. om han inte ätit i Sandviken vill säga sen ska jag baka en Hallon & Blåbärspaj, så när jag hämtar Tobbe vid bussen ska vi köpa vaniljsås.

Vad ska ni gott folk göra ikväll då?

1 kommentar:

L sa...

niice jag lägger till dig på msn nästa gång jag loggar in så snackar vi mer där :D

ikväll ska det röjas lite, kunde inte tacka nej till trevligt folk.
hoppas ni får en jättebra kväll!!