lördag, april 24, 2010

HOME SWEET HOME

Nu är jag hemma, äntligen. Åkte till Sandviken och lämnade av Tobias hos sin pappa och sen har jag umgåtts med Wicky. Var till Rusta och ÖB men köpte inte så mycket. Sen fick jag träffa Sofia och se hennes stooora fina mage, hon ska få en liten pojk om 3-4 veckor, gulligt.

Nu väl hemma i Hofors har Tobias och jag storstädat lägenheten. Vi har gjort rent alla skåp och dammtorkat allt, ugnen m.m Sen dammsugit och sen gjorde vi rent avloppet i duschen för det var fullt med hår, jag tappar så mycket hår så vattnet rinner knappt ner när man duschar. Tips någon på vad man kan använda för medel om man tappar mycket hår?

Nu ska jag ta något och äta för jag har inte ätit sen frukost. Hörs om ett tag.


Såhär såg jag ut idag, vitt långt linne, grå och ljusgrårutig skjorta och svarta leggings.

Inga kommentarer: