onsdag, april 07, 2010

TISDAGEN

Ja ni folk, denna Tisdag har bara runnit iväg. Var upp till D på Företagarhuset och pratade en stund om det som hände igårkväll, det går verkligen att prata med henne om allt och det känns skönt. Fick mitt papper påskrivet så nu har jag skickat iväg det till Försäkringskassan.

Väl hemma gjorde jag mat, blev Ost och Skinksås och pasta till det. Vi har kollat på en film som heter The forth kind Som var riktigt jävla äcklig, den var verklighetsbaserad och man fick se från det verkliga videoklipp och allting, är rätt så förvirrad angående filmen nu och tankarna snurrar, ångrar att jag såg den men ändå inte. Ska väl inte snacka så mycket nu så ni tror jag blitt knäpp, haha! Nu sitter jag här och ryser som fan.

Tror att jag och Tobias ska hitta på något resten av kvällen som får oss på andra tankar. Men VAD ska man göra?

Har en fråga till er också.. Någon av er som sökt BOSTADSBIDRAG någon gång? Det borde man ju göra egentligen, speciellt som för mig och Tobias som lever på 500 kr i månaden när räkningarna är betalda.

2 kommentarer:

Caroline sa...

Ja, tyvärr ..

L sa...

yes, bostadsbidrag har jag haft och ska snart ansöka om det igen, vad undrar du? :)