tisdag, april 27, 2010

100427

Godmorgon! Gick upp 07:00 idag och gjorde frukost åt mig och Tobias, han gick till bussen för 20 minuter sedan så jag satt på en maskin med tvätt, Sen dammtorkade jag hela lägenheten, dammsög och har precis torkat golvet. Så nu är jag fast i vardagsrummet med en kopp kaffe i soffan, blött på golvet så sätter mig och kollar på Vakna med The Voice på kanal 5 tills golvet är torrt.

Ska gå ut och gå 1 timme sen tänkte jag, tråkigt att gå själv men vad ska man göra då. Alla jobbar eller går i skolan. Fint väder idag så man lär ju passa på. Ska möblera om här hemma också sen, i sovrummet. Ska ha sängen rakt ut i mitten av rummet så ska vi sätta databordet på kortsidan där sängen står nu, blir mycket snyggare, kanske dåligare med plats?!

Ni får se kort sen hur det vart, kanske! Hörs om ett tag.

Inga kommentarer: