lördag, april 03, 2010

100403

Hej! Fan jag gick och la mig runt 06:30 och somnade, vaknade vid tolv tiden så det var bara att gå upp, sätta upp håret i en knut och hoppa i kläder och sen åka ner till mamma och pappa för påsklunch. Guuuuuuuuuuuuuuud så gott det var. Mamma hade massa olika laxer, sill, ägghalvor med räkor, hemmagjorda köttbullar, prinskorv, Jansons frästelse, potatislåda, fläskfile med gräddsås, potatisgratäng, gott bröd och en läskback full med goda drickor. Till efterrätt blev det den klassiska påskdesserten Memma med socker och ovispad grädde, MUMS!

Efter mätt mage åkte jag och Tobias hem och jag duschade och sen somnade jag på sängen så vaknade av en älskling som kom och böka ner sig i sängen och pussade mig massa, mysigare finns det inte.

Vet inte vad vi ska göra nu faktiskt. Så jäkla fint väder så jag vill åka iväg någonstanns, men vart vet jag inte! Förslag? Ska ner och hämta kameran som jag glömde hos föräldrarna sen och hämta hem lilla Alice. Men nu först ska jag ta och diska lite. Hörs när vi hörs!

Inga kommentarer: