fredag, april 16, 2010

Baileys

Usch och fy vilken tråkig dag/kväll men ändå lugn och skön. Haha!

Kollar på någon film på Canal + First, den är snart slut så undra vad man ska göra då? Jag dricker Baileys och Tobias dricker öl.

Finns det ingen vettig jävel där ute som har lust och hålla mig sällskap med ett glas Baileys med mig eller? Okej, lite sent nu men någon annan kväll kanske,hehe!

I morgon ska jag iallafall baka Hallon och blåbärs-paj, blir en riktig gooood smulpaj det. Sen får vi väl se vad det är för väder för jag och Annso ska ut och gå en vända också så vi hoppas på sol och värme tack!

Nu ska dom kriga här på filmen så nu ska jag kolla, hatar krig men dom här är helt tokiga och massa mammutar också. En fråga till er bara, har hört att folk omkring Gävleborg har sett aska från vulkanutbrottet på Island, stämmer detta?

1 kommentar:

L sa...

jag håller dig gärna sällskap någon dag, en grogg eller sju åker väl ner om det ska va' så ;D