torsdag, april 29, 2010

100429

Godmorgon! Vaknade för 2 timmar sedan så har precis ätit frukost och Tobias är påväg till skolan. Ska väl snart sätta igång en maskin tvätt sen diska, dåligt väder idag, helt mulet och inge sol alls, regnigt och jävligt.

Igår skrev jag inge mer. Jag åkte med pappa och hämtade mammas bil som vart på lagning sen åkte jag och hämtade Annso så drog vi till Borlänge till kupolen och gick där i 7 timmar, tror ni jag var slut i benen när jag kom hem?! Prövade tusentals kläder och hittade jättemycket jag ville ha men man har ju inge pengar. Köpte en sminkväska, en svart klänning från H&M och en tunika från Gina Tricot iallafall. På vägen hem gick vi på citygross också så gick en slant där med.

Väl hemma åt jag och Tobias kvällsfika, ostfralla, skorpor och kaffe. Det blev vår kvällsmat. Kollade på Andra avenyn sen la vi oss och sov.

Ja nu vet ni hur min dag igår såg ut.

Inga kommentarer: