måndag, april 19, 2010

JUST NU

Nu har vi kommit hem. Var till hälsocentralen och fick efter mycket om och men komma in till en sjuksköterska som tog Tobias blodtryck. Men dom hade ju MINUS på IQ där, dom sa att vi skulle komma tillbaka när han blöder. Han kan inte vara hemma från skolan i morgonbitti och vänta tills det ska börja blöda ju för att vi ska få komma dit till en läkare som kan ge oss remiss till Gävle så dom får bränna i näsan. Idoti det där.

Åkte ner och fikade hos mamma och pappa sen. Nu är vi hemma och jag har gjort en kladdkaka, fan så bra den vart, perfekt kladdig och gjorde på ett annat vis denna gång så den vart hög och fin. Ni ska få receptet på den i morgon och steg 1, steg 2, steg 3 bilder hur jag gjorde.

Nu sitter min karl ute och grillar för fullt, jag dunkar The Baseballs och gör sallad, beasås, pommes och leker med Alice lite. Men nu har hon lagt sig ner, helt slut efter vart hos mamma och pappa och busat med deras katter, men dom tycker hon är jobbig nu för hon är så vild när hon är där.

Tobias ute på balkongen, våra fina möbler också.
Och ja det är mina rosa foppisar, köpte rosa med blommor när jag skulle
till Turkiet i höstas.
Massa god kyckling i kycklingmarinad.
Nu finns det mat tills i morgon, mumsigt.

Kladdkakan, men jag hade vänt den på en tallrik så undersidan med
ströbrödet kom uppåt.


Vi ska kolla på Tarzan 2 när vi äter, hehe!

1 kommentar:

L sa...

åååh jag vill också ha redigt golv till balkongen!