tisdag, april 13, 2010

BLOGGTORKA

Godkväll! Sitter nere hos mamma och pappa nu. Jag och Tobias blev hitbjudna på kvällsmat, bror och hans tjej också! Det blev hemmagjord mos med wienerkorv (sån som finns på Ikea), sen en massa olika röror, rostad lök m.m och i tunnbröd. Alltså tunnbrödrulle, gottigott var det.

Nu har vi precis druckit kaffe och ätit en bulle, ska snart åka hem men tänkte lämna ett litet inlägg här innan vi åker. Jag har börjat fått bloggtorka nu alltså, vet inte vad jag ska skriva om och när jag skriver är det hela tiden om vad jag gör! Någon som har nå frågor eller något så kommentera gärna, något ni vill veta om mig och mitt liv? Något ni tycker jag borde skriva om?

Ska försöka komma på något, lovar er! Här har ni lite gamla bilder jag hittade på föräldrarnas dator iallafall, finns tusen kort, här är några av dom!




Inga kommentarer: