lördag, april 17, 2010

100417

Godmorgon! Denna dag kommer inte bli bra, vaknade på världens sämsta humör och det är då inte mitt fel, men men vad ska man göra. Gilla läget? NEJ.

Det regnar lite ute och är helt mulet, men nu försvinner väl iallafall snön. Och idag har jag haft körkort i 1 år. Kommer ihåg förra året, haha. Gjorde uppskrivningen och då fick jag 50, man skulle ha 52. Sen gjorde jag uppkörningen dagen efter och klarade den, sen gjorde jag om teoriprovet veckan efter för det fanns inte tid och jag pluggade inte alls något knappt, då klarade jag det. Var fyllechaffis åt syrran och hennes kille den dagen, så körde dom till Gävle och hämtade dom kl 3 på natten så körde hem från Åshammar själv vid halv 5 på morgonen dagen jag fick körkort, haha!

Nu ska jag kolla på Sunes Sommar och äta en macka till frukost, sen lär jag väl städa undan ölbrukarna här hemma.

Inga kommentarer: