onsdag, april 07, 2010

100407

Goddag! Igårkväll när jag höll på att lägga in bilderna här på bloggen så dog både mitt och Tobias Internet, några sekunder efter så började lampan i taket här i vardagsrummet vridas ner och upp flera gånger, vi har dimmer så vi har en rund grej man snurrar på till vilket läge man vill ha ljuset. 3 sekunder efter medans den där började bli stark och svag så knackade det i sprit/glas-skåpet som står lite mer än 1 meter ifrån runda grejen där man ändra ljuset här inne, 4 gånger knackade och sen var det massa skuggor som sprang ut till hallen. Ljudet till tvn vart avstängt också och sen ljudet till datorn, högtalarna har vi en grej man snurrar på så det klickar till när ljudet stängs på eller av, den stängdes av också, hörde hur det klickade till. 10 minuter efter detta satt vi i bilen påväg ner till mamma och pappa med lilla Alice i buren. Vi sov där inatt och vi kom precis hem nu.


Nu kommer det lite bilder från igår!

Gick inte att ha ögonen öppna för det var sånt ljus ute, haha!
Älsklingen står och funderar på hur det skulle kännas att hoppa i, nedåå!

Baren. Jag drack en alkoholfri för jag skulle ju köra bilen från Sandviken hem till Hofors.

Framme i Åland..

Morsan står och kikar ut över Östersjön.


Nu ska jag baka en chokladrulltårta sen åka iväg så jag får lite papper påskrivna på företagarhuset. Hörs senare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen?! Va fan?! Spökar det eller... //Fia - en ny läsare :D