onsdag, mars 31, 2010

KVÄLLER

Hej gott folk! Blev inge uppdatering här i bloggen idag. Jag och Tobias åkte in till Falun och handlade upp våra matpengar så får väl se om det räcker denna månad, köpte ett helt lager med kattmatsburkar också, haha!

Nu på kvällen har vi inte gjort så mycket. Ätit lite pasta, kollat på TV och nyss har vi flygit lite helikopter på Tobias dataspel här på TV-skärmen. Ska lägga oss nu för vi är skittrötta, kan inte sova på nätterna och min handled som jag bröts förra sommaren är helt knäpp, dommnar bort varje natt så vaknar hundra gånger. Längtar tills dom hör av sig så vi får börja kolla hur mycket "handikapp" jag har, eftersom den inte kommer bli bra om jag inte opererar den så ska dom räkna handikapp på handleden, haha låter lite fult men ändå. Önskar jag kunde vrida handen så jag kunde spela gitarr men det går ju inte. Men nu ska jag inte klaga, lever ju iallafall.

Godnatt på er! Lovar er en uppdaterad dag i morgon..

Inga kommentarer: