tisdag, mars 23, 2010

GOODNIGHT

Denna kväll har jag spenderat framför tv-n. Har kollat på en hel del program men nu känner jag att jag vill lägga mig, är trött i huvudet. Har ju några saker kvar att göra innan läggdags också..

  • Ta och gå och lägga Alice på hennes filt, hon sover på min mage nu och jag har dator på låren. Hon är en liten apa blandat med hund för hon brukar hoppa upp på axel och sitta där ibland och hon vaktar dörren jämt, direkt om hon hör något låter hon "kuurrnnaww", har aldrig hört henne mjauat. Sen bär hon runt på allt här hemma, skor t ex brukar jag hitta i vardagsrummet ibland, fattar inte hur hon orkar dra runt stora saker. Lillfisan ska sova för natten nu iallafall.
  • Ska ta och diska från kvällsmaten, lika bra att göra det nu för i morgonbitti orkar jag inte ställa mig och diska och det är inte så roligt att vakna upp med disk heller, blir på dåligt humör då.
  • Jag ska också sätta på nya sängkläder i sängen.

Nu ska jag sluta skriva så mycket! Säger GODNATT till er alla så hörs vi i morgon!

Inga kommentarer: