torsdag, mars 11, 2010

100311

Hej! I morse gick jag upp med älsklingen vid 04:00 tiden. Varje Torsdag och Fredag har han praktik genom skolan så han måste ta 05:15 bussen från Hofors in till Gävle och byta buss där hit och dit, tycker synd om min pluttesnutt som måste gå upp så tidigt sen kan man själv inte somna om heller, men i morse lyckades jag somna om till 08:00.

Igår hade vi jättemysigt, åkte och handlade och sen gjorde vi hemmagjord pizza med tacoköttfärs, tomatsås, ost, paprika, lök och fetaost, Tobias skulle ha champinjoner på sin halva också, men det hatar jag.

Nu tänkte jag slänga i en tvätt, städa undan lite här hemma, ta mig en dusch och fixa mig sen äta en pizzabit som blev kvar från igår sen ska jag och en tjejkompis in till Sandviken, hon ska ha möte på AF så jag ska vänta på henne sen ska vi träffa A en stund tills Tobias kommed med bussen för då ska vi nog dricka kaffe med Wolle.

Så ha en bra dag allihopa, nu ska jag stressa, ska vara klar om 1,5 timme.

Inga kommentarer: