onsdag, mars 24, 2010

100325

Hej! Idag mår jag mycket bättre, lite illamående men det börjar gå över nu. Gick upp vid 09:00 tiden i morse och tog mig en lååång dusch sen gjorde jag frukost åt mig och min älskling. Stekt ägg, mackor med massa goda grönsaker och kaffe.
Sen kom pappa hit en sväng och drack kaffe också, när han åkte fixade vi oss och åkte till Citygross så vi kom precis hem. Nu har man handlat mat så nu har vi bara pengar till alla räkningar kvar. Man köper hur mycket som helst av billiga saker, sen när man kommer hem ser man att det inte är nå mat alls, vi köpte massa frukt, sallad sen det ända som var mat var väl pytt i pannan annars blev det inge mat alls och ändå hur mycket som helst ur plånboken. Men men..

Nu ska jag dammtorka och städa och sen ska det dammsugas och torkas golv. Hörs senare!

Knäppte ett kort på frukosten vi åt i morse!

1 kommentar:

Jenni sa...

Jag känner igen det där du beskriver.. Man handlar för hur mycket som helst, men ingen mat blir det ändå =S