tisdag, mars 30, 2010

100330

Hej! Idag var jag riktigt trött i morse så kom inte upp förns 10:00 då jag slängde mig i duschen och fixade mig. Sen åkte jag och älsklingen in till Sandviken, skjutsade han till skolan och sen hämtade jag Wicky på hennes jobb hos hunddagiset. Sen när jag umgåtts med henne över hennes lunch hämtade jag Tobias och vi handlade lite på Willys tills kvällsmaten och köpte jordgubbar vi ska äta till vaniljglass idag, muuumsigt. Sen åkte vi och levererade årets påskägg.

Nu är vi hemma och tog nyss lite kort på vår lilla bebis här hemma, gosemysen. Kattungar är ju allid jättevilda och det blir Alice när hon är hos mina föräldrar då hon kan busa med deras katter, hon är 10 gånger så mindre än dom men 10 gånger så tuff som dom, en riktig liten bitch brukar jag säga. Nu ligger hon och sover uppe på Tobias hals och snuttar på sin tass, hon är så liten och gosig och brukar ALLTID sova i sängen med oss och alltid på magen eller mellan våra huvuden, sen ligger hon och snuttar på våra örsnibbar eller nästippen, hon är vår lilla drake.

Nu blir det film och massa mys, det snöar som fan ute och vi har dragit ner gardinerna i vardagsrummet och tändt fullt med ljus. Vaniljglass och jordgubbar, film och mys. Hörs sen!




Inga kommentarer: