söndag, mars 21, 2010

FÖRSÄKRINGSKASSAN

Fick ett samtal från pappa att jag fått hem mitt papper igen som jag skickat till dom den 8/3, alltså fick dom in mitt papper den 9e. Dom skrev att jag har skrivit på mitt namn och datum den 2/3 och den 5/3 får jag skicka in det till dom. Jag skrev på pappret den 2a och den 8e hade jag möte med D som skriver på mitt papper att jag följt min handlingsplan hos Miroi. Skickade iväg den då den 8e samma dag som D skrev på den.

Och nu först 12 dagar efter dom fått in den fick jag tillbaka den och det står att jag skrivit på datum 3 dagar för tidigt vid min underskrift men sen fyllde jag i den från 6/2 till 5/3 som det ska vara så i morgon måste jag få tag på D och åkte dit så hon får fylla i sitt namn och datum och jag får göra likadant och sen får jag skicka iväg det, alltså får dom det på Tisdag och då tar det 14 dagar innan pengarna kommer in på kontot.

HUR FAN SKA VI KUNNA BETALA HYRA, HEMFÖRSÄKRING, MAT, VETERINÄRBESÖK, INTERNET, TV-kanaler, EL som vi fick en räkning på nästan 1000 kr för det var någon avgift som alla får eftersom vi flyttat in ?????

BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!


1 kommentar:

Jenni sa...

Det är så det är med F-kassan, tyvärr. Skaffa jobb så slipper du det där ;) Det går att få jobb om man vill och inte är så kräsen. Ju längre du väntar, desto äldre blir du ju (självklart) och arbetsgivarna förväntar sig att du ska ha mer och mer arbetslivserfarenhet ju äldre du blir. Så skynda Sandra, bättre att ha jobbat på Mc Donalds än stått som arbetssökande i hundra år. Bara ett tips :)