tisdag, mars 09, 2010

DEN EVIGA VÄNTANS DAG

Godkväll! Klockan är 21:20 och här är dagens händelser..

Åkte in till Sandviken med C och träffade Anders, vi väntade tills hans bror och Tobias slutade sen åkte vi in till Gävle, skjutsade dom till tågstationen sen åkte vi till nå ställe där C skulle på arbetsintervju om sommarjobb. Kan säga att det var en evig väntan där. Satt i 3 timmar innan det var hennes tur att komma in och få snacka och samtalet tog 5 minuter och sen skulle hon fylla i ett papper bara. Jag och Tobias gick ner en vända på Zoo i stan och kollade för vi orkade inte sitta rakt upp och ner när det hade gått 2 timmar.

När vi var klar där åkte vi till Citygross och Biltema och kollade runt, sen påvägen hem åkte vi in i Sandviken och snackade med Wolle en stund och planerade Fredagen. Nu är man äntligen hemma efter 9 timmar. HALLELUJAH! Lilla Alice var jättehungrig och bajslådan full med skit och piss så nu har hon ätit jäääääääättemycket mat och vi har gjort rent skitlådan åt lilla stackars bebisen. Stackarn som vart hemma själv i 9 timmar, men lika bra att vänja henne.

Nu ska jag borsta gaddarna och göra en fläta i affrot på huvudet och ta en alvedon och lägga mig. Känner mig helt febrig sen är jag förkyld med så ska bli frisk tills i helgen så resten av veckan ska jag ta det lugnt och va hemma bara. Hoppas ni haft en bra dag alla!




Vi hörs i morgon med en massa inlägg! Något speciellt ni vill att jag ska skriva om så släng in en kommentar bara. Kanske ska ha en litet egoistisk inlägg som handlar om mig, haha. Godnatt på er!

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Jag tycker du ska ha ett egoistiskt inlägg! :D

Emma sa...

det är klart du får lägga till mig i din blogg(: