söndag, mars 07, 2010

GODNATT

Hoppas ni haft en fin kväll allihopa!? Det har jag haft iallafall, jag och Tobias gjorde lax, potatisklyftor, bearnaisesås, grekisk sallad och vitlöksbröd så det blev en jättefin och god middag men massa tända ljus i köket. Sen kollade vi på Wallander, och det är nog den bästa av alla Wallander-filmer jag sett, spänning hela tiden och satt och hoppade i soffan för jag var så i-panik-läge mot slutet, haha! Tänk att Wallander-Linda är död, tiden bara rinner iväg och nästan så man glömmer det, riktigt bra skådespelare iallafall.

Tobias har nyss duschat och jag har diskat och gjort rent Alice skitlåda, förstår inte hur en sån liten katt kan göra sånna skitkorvar och kisspölar. Aja, på tal om annat än kiss och bajs. Nu ska jag ta och lägga mig strax, kommer väl gå upp när Tobias ska upp i morgon kl 07:00, svårt att somna om när han åkt till skolan och kommer bli jobbigt för nu har man vaknat upp varje dag med honom eftersom han haft lov.

Godnatt på er!

Inga kommentarer: