tisdag, mars 30, 2010

KITCHEN TIME


Nu har vi kollat klart på filmen Zombieland och nu är det dags att gå och börja skala potatis. Ska göra ungsfylld frukostkorv och potatis, bild och recept kommer upp sen för er som vill testa på denna enkla och goda vardagsmaträtt.

Undra vad man ska göra annars idag då?

Jag är sugen på att göra något men klockan tickar iväg och när man ätit finns det inte så mycket att göra för då är det kväller. Får se om jag får älsklingen att se på någon till film eller bara mysa och kolla på tv. Kanske en promenad, det skulle inte sitta helt fel faktiskt.

I morgon blir det fullt upp iallafall, det ska städas, tvättas, alla garderober ska gå igenom och sen ska jag skriva ett nytt CV och BREV sen söka en jäkla massa jobb.

Nu när jag skrivit klart inlägget försvann understryket på all text, i blogspot kan man bara välja att använda fetstil eller snestil så vettefan hur understryket blev med. NU dags för mat.

2 kommentarer:

L sa...

ctrl + u =)

L sa...

NP :D

haha tror jag inte alls att du är, jag som spenderat extremt många år som datanerd bara :)