tisdag, mars 02, 2010

HOME SWEET HOME

Åh äntligen är man hemmahemmahemma igen, alltså hemma i min och Tobias lägenhet, är ju fortfarande hemma när jag är hos mina föräldrar men gud vad jag älskar att bo själv med min sambo. Vi åkte och handlade tidigare sen åkte vi och hämtade pappa och skjutsade han till jobbet så vi kan ha bilen idag, så ska hämta han och skjutsa hem han ikväll också.

Nu spelar Tobias dator och jag har packat upp vår packning från i helgen, har tagit upp kycklingfilér så dom hinner tina tills goooda maten ikväll. Köpte PÅSKMUST idag, äntligen. Älskar verkligen julmust som FAN och det är bara typ 1 ingrediens annorlunda mellan Julmust och Påskmust så nu sitter jag och smuttar på ett glas påskmust, släckande.

Funderar på att dammsuga av lite här hemma nu sen förbereda myspys tills ikväll, jag och Tobias firar lite för första gången idag, ni får veta snart vad vi firar om ni inte räknat ut det redan? 2 grejer.

Inga kommentarer: