fredag, mars 19, 2010

KVÄLLENS PLANER

Nu är jag klar för att åka och handla så mamma hämtar upp mig snart för hon skulle ändå handla så kan åka med henne.

Ikväll blir det att äta middag med Tobias, tänkte göra hasselbackspotatis, kycklingspett, tzatsikisås och grekisk sallad. Sen ska vi kolla på film och tända massa ljus och bara mysa hela kvällen. Folk ringer och frågar hela tiden om vi ska hitta på något men för en gång skull vill jag vara hemma en Fredag, varit iväg varje helg nu dom senaste veckorna.

Önskar jag kunde lägga in kort så får ni se men det funkar inte, har försökt med allt. Har testat på 4 olika datorer, har installerat skivan som hörde till mobilen och allting men nu ger jag upp snart för det funkar inte. Det som är konstigt att det funkade i förrgår men inte igår när jag testade och inte idag. Shit the same!

Finns ingenting som är så gott som grillad kycklingspett, muuumsigt!

1 kommentar:

Jenni sa...

Det känns som att Hasselbackspotatis är överskattat. Vad är skillnaden mot vanliga potäter? Köp en Bluetooth överföringsgrej. Kostar 150 kr på Claes Ohlson, skit bra!!