onsdag, mars 10, 2010

100310

Hej! Gick upp kl 07:00 med Tobias i morse och sen till frukost skar jag upp en ananas i bita och skulle äta, mumsigt men hann bara gå och säga hejdå i hallen med Tobias och gå på toa sen när jag kom in i köket satt Alice och åt massa ananasbitar så nu har jag snackat med djursjukhuset i Falun för hon dregglar som fan, det bara rinner ifrån käften på henne och dom sa att det blitt för syrligt och om katter mår illa fast dom inte kan spy så brukar det rinna vatten ur käften på dom lika om dom bitit i en groda t ex.

Så nu ska jag hålla koll på min lilla älskling, hon ligger och sover och dregglar på mig nu stackarn. Man måste hålla koll hela tiden på vad hon gör, så idag blir det inte att lämna henne ensam så länge här hemma.

Jag som tänkte blogga massa idag men är inte alls på nå blogghumör. Nu ska jag iallafall bädda, byta om och baka havreflarn.

Inga kommentarer: