tisdag, mars 23, 2010

100323

Hej! Idag vaknade man upp med världens magvärk, mår illa som bara den, nyser ihjäl mig och hela min hals är uppsvälld och gör ont. Skulle egentligen ha gruppmöte på Miroi idag men vill inte dit och smitta massa folk så jag stannade hemma, dock måste jag ringa D eller maila om att jag är sjuk. Lite jobbigt att om man är sjuk så lär man ringa försäkringskassan och meddela det, men om det går över i morgon då? Känns onödigt att göra det då liksom!

Ska ta uti med tvätten nu, tänkte tvätta lakan idag så vi kan bädda rent i sängen, alltid lika skönt att göra det. Hur ofta bäddar ni rent i era sängar? Jag gör det minst 2 gånger i månaden, vissa säger att man ska göra det varje vecka och vissa 1 gång i månaden. Men det beror ju på också, olika månader till månader.

Vi hörs om ett tag igen!

2 kommentarer:

Jenni sa...

varannan vecka ungefär.

Sabina sa...

Du är utmanad ;D