tisdag, mars 02, 2010

THE UGLY TRUTH

Godkväll! Nu kom vi precis hem efter att ha hämtat pappa från jobbet och skjutsat hem oss, längtar verkligen tills Tobias bil är besiktad så vi får ha den så slipper man låna av föräldrarna, men det funkar det också, har haft körkort 1 år snart, tiden bara rinner iväg och gud så skönt att Tobias också har körkort, vårt liv är så färdigställt, vi har allt vi behöver och lite till. Som jag brukar skriva, fin lägenhet, mysigaste och finaste kissemissen och vi har varandra. Det som fattas är väl jobb för mig men det kommer, fast jag ska nog plugga nu till hösten istället, är så sugen på det.

Middagen var hur mysig som hels och maten helt underbart god. Nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på filmen The Ugly Truth och sen sova, i morgon ska Tobias få frukost på sängen och sen ska vi skotta bort snön från mamma och pappas hustak, färga mitt hår och sen kommer Tobias söta lillasyster och ska sova hos oss, hon har lov och är hemma i Gävleborg, på Tobias mammas sida har ju flyttat till Stockholm så roligt att hon har lov nu när Tobias har det så man kan träffas, träffade hans mamma och lillebror i Stockholm sist, dock inte så länge men roligt att se dom och höra att dom mår bra. Jag tror jag ska fråga Elin om hon vill baka syltkakor med mig i morgon, synd dock att det inte finns så mycket roliga museum här omkring för det skulle vara roligt att åka iväg på sånt, men något hittar vi nog på.

Nu ska jag hoppa i min pyjamas och böka ner mig i sängen och se på film med killen som verkligen gör mig lycklig, min älskade sambo&fästman Tobias. Jag är så glad att jag har honom, min goseplutt. Innan jag träffade honom viste jag inte vad RIKTIG kärlek var, han har gjort mig levande igen och kommer aldrig kunna tacka honom tillräckligt för det, vi är bra för varandra och jag är glad att jag har hittat honom för bara vi har varandra så klarar vi allt tillsammans.
Nu säger jag Godnatt för mig, sov gott alla!

Inga kommentarer: