tisdag, mars 30, 2010

TIME TO SAY GOODNIGHT

Jag har inte så mycket och säga såhär på kvällskvisten. Jag och Tobias åt mat tidigare och sen kollade vi på andra filmen av en natt på museet. Sen vart det Dating In The Dark på Kanal 5 och jag höll på att dö av skratt när den där Hedviga eller vad hon hette hånglade med alla, haha! Jag skulle då INTE gått till henne om jag var någon av killarna.. men men..

Sitter och kollar på Eniro nu närmaste vägen till Enviken härifrån, det är ju till Falun sen skogsväg 4 mil uppåt, ska eventuellt hämta 3 killkompisar till Tobias där i helgen, haha! Mitt i ingenstanns, hur fan ska vi hitta dit?!

Nu blir det läggdags snart, är trött i skallen och ska upp samtidigt som Tobias i morgon, har en del att fixa och sen är det påsk också i helgen så det ska göras en skinka här hemma, men det blir påskbord hos mamma och pappa iallafall, underbart gott det ska bli. Och som ni märker har jag INTE lagt upp nå bilder här på maten som jag gjorde, kommer kanske i morgon. NU ska jag sluta babbla en massa strunt. Godnatt på er!

Inga kommentarer: