söndag, mars 21, 2010

BILDER

Nu har jag tagit lite kort på vår lägenhet som måååång ville se! Dock är det lite stökigt här och där men det får ni stå ut med. Är inte heller helt klar med alling här hemma, ska upp med svarta klisterlappar på toaletten eftersom det är rosa där inne nu, sen ska vi tapetsera om i sovrummet, köket och sätta en fondvägg i vardagsrummet. Dom här bilderna får duga så länge så får ni se en inblick hur vår lägenhet ser ut.

Lite av hallen. Tog kort när jag stod långt in, det är massa garderober på höger sida.
Sängenhörnet inne i sovrummet. Vi ska köpa en dubbelsäng sen och ha mitt i rummet
men sålänge får vi ha en 160 säng som funkar hur bra som helst.
Sovrummet, dock inte klart än.
Köksbordet
Liten del av köket.
Bytt handtag i köket som ni kanske ser.
Är trä annars
Köksfönstret

Toaletten och våran älskade tvättmaskin och våran dusch som jag älskar..

Vardagsrummet
Vardagsrummet. Och om ni UNDRAR om gardinerna så har vi en liten kattunge
som klättrar, därför vi har dom uppe sådär tills hon slutar busa.
Glas och alkohol-skåpet, haha!
Här sitter jag nu med min dator
Tog bilden innan jag hann sätta upp dom andra spotlightsen under andra hyllan,
satan så snyggt det var. Nu har vi överallt här inne nästan. Har i våran bokhylla som alkoholen
och finglasen står också. Ska sätta i köket under diskbänken också.


Nu har ni fått sett lite bilder iallafall!
Ni får se sen vart efter jag fixar något nytt här hemma..

Inga kommentarer: