tisdag, mars 23, 2010

TISDAG

Hej och håå! Nu är det kväll redan, tiden bara rinner iväg. Mår bättre nu iallafall, har fått i mig lite mat nu på kvällen. Vi kollar på kanal 5 nu, Dating in the dark. Skitroligt program tycker jag..

Vill helst lägga mig i tid idag men Tobias är ledig i morgon så han vill vara uppe länge och det är så tråkigt att gå och lägga sig själv utan att ha någon att krama.

Här har ni bilder på en kaka jag gjorde idag, Chokladkaka med cocostäcke över. Lägger bara ut receptet om ni vill ha det, hur god som helst. Dooog nästan för den var så chokladig och god, hur lätt som helst och göra och inte mycket ingredienser.

FÄRDIG
INNAN UGNEN OCH KOKOSTÄCKET

Någon som är sugen på historien hur jag och Tobias träffades?
Kika in om en stund..



1 kommentar:

Jenni sa...

Den där såg mumsig ut!